Torneo Futsal Street 3×3

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

[GL]

O Concello de Cabanas anuncia que O Parrulo xunto coa Fundación Gadesport e o Centro Comercial Parque Ferrol, realizará unha fase previa na zona do Areal (Praia da Madalena) do torneo Futsal Street 3×3.

É un torneo base mixto para nenos e nenas dende categoría prebenxamín a cadete (nacidos/as dende 2017 a 2008, ambas inclusive), no cal cada equipo poderá anotar a un máximo de 5 persoas e que terá lugar en dous fases. Unha fase previa que será o sábado 5 de agosto no antigo campo de fútbol de Cabanas e o domingo 6 de agosto nos arredores da praia de Valdoviño e Parque A Frouxeira. Os mellores equipos clasificaranse para a fase final que disputarase o sábado 12 de agosto no Centro Comercial Parque Ferrol.

As inscripcións para este Parque Ferrol Futsal Street 3×3 son totalmente de balde e os equipos participantes pódense anotar tanto para a fase previa que terá lugar en Cabanas, como tamén na de Valdoviño, ou tan so a unha delas. As inscripcións cerraranse este venres 4, ás 20:00 horas.

O horario de xogo será de 10:00 a 13:00 horas e de 16:00 a 19:00 horas, tanto na fase previa, como na fase final. Deixamos aquí o enlace para realizar a inscripción online.

[ES]

El Concello de Cabanas anuncia que O Parrulo junto con la Fundación Gadesport y el Centro Comercial Parque Ferrol, realizará una fase previa en la zona del Areal (Praia da Madalena) del torneo Futsal Street 3×3.

Es un torneo base mixto para niños y niñas desde categoría prebenjamín a cadete (nacidos/as desde 2017 a 2008, ambas inclusive), en el cual cada equipo podrá anotar a un máximo de 5 personas y que tendrá lugar en dos fases. Una fase previa que será el sábado 5 de agosto en el antiguo campo de fútbol de Cabanas y el domingo 6 de agosto en los alrededores de la playa de Valdoviño y Parque A Frouxeira. Los mejores equipos se clasificarán para la fase final que se disputará el sábado 12 de agosto en el Centro Comercial Parque Ferrol.

Las inscripciones para este Parque Ferrol Futsal Street 3×3 son totalmente gratuitas y los equipos participantes se pueden anotar tanto para la fase previa que tendrá lugar en Cabanas, como también en la de Valdoviño, o tan solo a una de ellas. Las inscripciones se cerrarán este viernes 4, a las 20:00 horas.

El horario de juego será de 10:00h a 13:00h y de 16:00h a 19:00h, tanto en la fase previa, como en la fase final. Dejamos aquí el enlace para hacer la inscripción online.

 

Incripción torneo Cabanas | Enlace

Inscripción torneo Valdoviño | Enlace

Noticia web O Parrulo | Enlace

 

 

Share.

Comments are closed.