Cabanas e Pontedeume demandan conxuntamente un paso peonil na Ponte de Ferro

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

[GL]

Os Concellos de Cabanas e de Pontedeume realizaron conxuntamente unha petición ao administrador ferroviario (ADIF) para habilitar un paso peonil pola Ponte de Ferro, que conecta ambos municipios.

Esta petición prodúcese despois de que recentemente se levaran a cabo obras de mellora desta ponte que une os dous concellos. Unhas melloras “ben acollidas polos veciños dado o papel característico e especial que esa ponte ten na paisaxe”, explica o alcalde de Pontedeume, Bernardo Fernández.

A ponte tamén é “un elemento esencial na vida social, económica e de transporte dos dous concellos”, sostén o alcalde de Cabanas, Fernando Couce, e isto súmase a que “a demanda de percorridos peonís e con medios de transporte sostibles é cada vez maior”.

“Tradicionalmente, a comunicación peonil a través desta estrutura resultaba un medio habitual e frecuente, existindo como única alternativa para o mesmo a ponte de Pedra, tanto para os veciños como para os turistas”, sinala Fernández.

Pontedeume e Cabanas dispoñen conxuntamente ”dun espazo único e privilexiado para o esparexemento, a práctica do deporte e de hábitos saudables nas súas dúas ribeiras”, incluíndo “os paseos marítimos de ambos, o porto, a praia e o piñeiral”, que constitúen en palabras dos alcaldes “unha aposta exclusiva que resulta imbatible”.

Estes feitos motivaron que, historicamente, a poboación de ambos os municipios usase a ponte do ferrocarril para cruzar entre ambos municipios con gran asiduidade. Unha práctica que non cesou a pesar de non ser este un camiño habilitado para iso.

A isto hai que sumarlle que a única comunicación realmente habilitada para o seu uso peonil entre os dous concellos é a ponte de Pedra, que en breve tamén será obxecto de obras de rehabilitación.

Por estas razóns, dende os Concellos de Pontedeume e Cabanas consideran “esencial e de vital importancia restituír esta comunicación peonil hai anos perdida pola ponte do ferrocarril, potenciando así unha estrutura de elevado interese turístico e patrimonial e achegándoa ao peón, favorecendo a comunicación entre as dúas beiras de Eume”.

 

[ES]

Los Concellos de Cabanas y de Pontedeume realizaron de manera conjunta una petición al administrador ferroviario (ADIF) para habilitar un paso peatonal por el Puente de Hierro, que conecta ambos municipios.

Esta petición se produce después de que recientemente se llevaran a cabo obras de mejora de este puente que une los dos ayuntamientos. Unas mejoras “bien acogidas por los vecinos dado el papel característicos y especial que este puente tiene en el paisaje”, explica el alcalde de Pontedeume, Bernardo Fernández.

El puente también es “un elemento esencial en la vida social, económica y de transporte de los dos concellos”, sostiene el alcalde de Cabanas, Fernando Couce, y esto se suma a que la demanda de recorridos peatonales y con medios de transporte sostenibles es cada vez mayor”.

“Tradicionalmente, la comunicación peatonal a través de esta estructura resultaba un medio habitual y frecuente, existiendo como única alternativa para el mismo el puente de Piedra, tanto para los vecinos como para los turistas”, señala Fernández.

Cabanas e Pontedeume disponen conjuntamente “de un espacio único y privilegiado para el esparcimiento, la práctica del deporte y de hábitos saludables en sus dos riberas”, incluyendo “los paseos marítimos de ambos, el puerto, la playa, y el pinar”, que constituyen en palabras de los alcaldes “una apuesta exclusiva que resulta imbatible”.

Estos hechos motivaron que, históricamente, la población de ambos municipios usase el puente del ferrocarril para cruzar entre ambos municipios con gran asiduidad. Una práctica que no cesó a pesar de no ser este un camino habilitado para ello.

A esto hay que sumarle que la única comunicación realmente habilitada para su uso peatonal entre los dos Concellos es el puente de Piedra, que en breve será también objeto de obras de rehabilitación.

Por estas razones, desde los Concellos de Pontedeume e Cabanas consideran “esencial y de vital importancia restituir esta comunicación peatonal perdida hace años por el puente del ferrocarril, potenciando así una estructura de elevado interés turístico y patrimonial y acercándola al peatón, favoreciendo la comunicación entre las dos orillas del Eume”.

Share.

Comments are closed.