Publicada a listaxe das luminarias de San Xoán

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

[GL]

O Concello de Cabanas informa que no documento PDF anexado ao final deste artigo pódese consultar a relación de solicitudes admitidas para a realización de las luminarias de San Xoán 2024.

Na praia estarán ubicadas as estacas para cada luminaria. Ésta débese facer de tal forma que a estaca de madeira sexa o centro da luminaria, estando dispoñible o espazo de arredor para os/as solicitantes.

Lembramos novamente a importancia de non tapar os rescoldos con area. As luminarias non se poden acender antes das 20.00h e terán que apagarse ás 02.00h.

[ES]

El Concello de Cabanas informa que en el documento PDF anexado al final de este artículo se puede consultar la relación de solicitudes admitidas para la realización de las hogueras de San Juán 2024.

En la playa estarán ubicadas las estacas para cada hoguera. Ésta se debe de hacer de tal forma que la estaca de madera sea el centro de la hoguera, estando disponible el espacio de alrededor para los/as solicitantes.

Recordamos nuevamente la importancia de no tapar las brasas con arena. Las hogueras no se pueden encender antes de las 20.00h y tendrán que apagarse a las 02.00h.

 

DESCARGA PDF

Listado San Xoán 2024

Share.

Comments are closed.