O Concello convoca as axudas ao estudo 2023-2024

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

[GL]

No BOP de onte publícase a convocatoria de axudas para os nenos/as e mozos/as de Cabanas co obxetivo de sufragar os gastos derivados da actividade estudiantil.

Neste sentido, o Concello de Cabanas segue a traballar nesta e noutras medidas co obxetivo de fomentar o estudo e a capacitación dos distintos coñecementos e habilidades dos máis novos do municipio como forma de desenvolver e realizar o seus proxectos de vida e profesionais.

Poden ser beneficiarias as unidades familiares empadroadas no Concello de Cabanas con renda per cápita que non superen a cantidade de 10.000 €.

Ao final deste artigo encóntrase a publicación do BOP, o decreto da resolución así coma os anexos que deben presentarse na solicitude, podendo ser presentada de forma presencial no Concello ou ben de forma telemática a través da sede electrónica.

 

[ES]

En el BOP de ayer se publica la convocatoria de ayudas para los niños/as y chicos/as de Cabanas con el objetivo de sufragar los gastos derivados de la actividad estudiantil.

En este sentido, el Concello de Cabanas sigue trabajando en esta y otras medidas con el objetivo de fomentar el estudio y la capacitación de los distintos conocimientos y habilidades de los más jóvenes del municipio como forma de desenvolver y realizar sus proyectos de vida y profesionales.

Pueden ser beneficiarias las unidades familiares empadronadas en el Concello de Cabanas con renta per cápita que no supere la cantidad de 10.000€.

Al final de este artículo se encuentra la publicación del  BOP, el decreto de la resolución así como los anexos que deben de presentarse en la solicitud, pudiendo ser presentado de forma presencial en el Concello o bien de forma telemática a través de la sede electrónica.

 

Descarga documentos:

Anuncio BOP

Resolución decreto

Anexos a presentar (PDF)

Anexos a presentar (word)

 

Share.

Comments are closed.