Domingo, Xuño 23

Cabanas renova o convenio co club KDM

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

[GL]

O Concello de Cabanas asinou nestes días a renovación do convenio que vincula ao ente municipal co club deportivo de piragüismo Cabanas KDM.

O alcalde do Concello, Fernando Couce, e o presidente do club, Juan Luis López, procederon a ratificar o documento que vincula a ambas entidades, continuando así a colaboración un ano máis.

Neste sentido, dende o Concello fíxose mención á importancia deste club no fomento e promoción do deporte e da vida saludable no noso municipio, sendo de especial relevancia o nivel deportivo acadado, con numerosos recoñecementos nas probas que participa.

Grazas a este convenio, o club tamén colaborará na promoción do turismo en Cabanas a través de distintas iniciativas lúdico-deportivas.

O Concello continúa así a impulsar e promover o deporte e a vida saludable entre a veciñanza, dentro da axenda deportiva.

[ES]

El Concello de Cabanas firmó estos días la renovación del convenio que vincula al ente municipal con el club deportivo de piragüismo Cabanas KDM.

El alcalde del Concello, Fernando Couce, y el presidente del club, Juan Luis López, procedieron a ratificar el documento que vincula a ambas entidades, continuando así la colaboración un año más.

En este sentido, desde el Concello se hizo mención a la importancia de este club en el fomento y promoción del deporte y de la vida saludable en nuestro municipio, siendo de especial relevancia el nivel deportivo alcanzado, con numerosos reconocimientos en las pruebas que participa.

Gracias a este convenio, el club también colaborará en la promoción del turismo en Cabanas a través de distintas iniciativas lúdico-deportivas.

El Concello continúa así a impulsar y promover el deporte y la vida saludable entre los vecinos/as, dentro de la agenda deportiva.

 

Share.

Comments are closed.