Domingo, Xuño 23

Cabanas abre o prazo de solicitude de permiso para as luminarias de San Xoán

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

[GL]

O Concello de Cabanas vén de abrir o prazo de solicitude de permiso para a realización de luminarias na Praia da Madalena durante a noite do 23 de xuño, coincidindo coa celebración do San Xoán.

Ao igual ca o ano pasado, o Concello de Cabanas autorizará un máximo de 50 luminarias na Praia da Madalena para o público xeral, ás cales poderán sumarse unha por cada local de hostalería. No resto de areais do concello non se permite a realización de luminarias.

As persoas interesadas deberán presentar a solicitude de permiso cubrindo a instancia específica, que deberá ser asinada por dúas persoas adultas, e entregada no Rexistro Municipal (presencial ou telematicamente) ata o martes 18 de xuño. A asignación destas luminarias será por estrita orde de rexistro.

As luminarias autorizables terán un tamaño máximo de 2 metros de diámetro e 3 de alto. Ademáis, establécese que estas non se poderán acender antes das 20h, e deberán apagarse ás 02.00h da madrugada. Desde as 05.00h, a praia deberá quedar libre para que se poidan iniciar os traballos de limpeza.

O Concello de Cabanas contará cun dispositivo especial durante a tarde e noite de San Xoán, e habilitará tamén un servizo especial de limpeza na mañá do 24 de xuño para recuperar o uso do areal polo público xeral.

[ES]

El Concello de Cabanas abre el plazo de solicitud de permiso para la realización de hogueras en la Praia da Madalena durante la noche del 23 de junio, coincidiendo con la celebración de San Juan.

Al igual que el año pasado, el Concello de Cabanas autorizará un máximo de 50 hogueras en la Praia da Madalena para el público general, a las cuales se podrá sumarse una por cada local de hostelería. En el resto de playas del concello no se permite la realización de hogueras.

Las personas interesadas deberán presentar la solicitud de permiso cubriendo la instancia específica, que deberá ser firmada por dos personas adultas, y entregada en el Registro Municipal (presencial o telematicamente) hasta el martes 18 de junio. La asignación de estas hogueras será por estricto orden de registro.

Las hogueras autorizables tendrán un tamaño máximo de 2 metros de diámetro y 3 de alto. Además, se establece que éstas no se podrán encender antes de las 20h, y deberán apagarse a las 02.00h de la madrugada. Desde las 05.00h, la playa deberá quedar libre para que se pueda iniciar los trabajos de limpieza.

El Concello de Cabanas contará con un dispositivo especial durante la tarde y noche de San Juan, y habilitará también un servicio especial de limpieza en la mañana del 24 de junio para recuperar el uso delo arenal por el público general.

Descarga PDF |

Formulario San Xoán 2024

Plano Ubicación

Share.

Comments are closed.