Domingo, Xuño 23

Axenda para este fin de semana: Música

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

[GL]

Este sábado 23 de setembro temos a última actuación incluída na Rede Dinamiz_ARTj, un programa do Instituto para la Transición Justa (ITJ) a través da Fundación Ciudad de la Energía (CIUDEN) que pretende xerar unha oferta cultural ampla nos municipios afectados polo proceso de peche de instalacións en zonas de Transición Xusta. Este programa agrupa demanda cultural local, actuacións e actividades artísticas ofrecidas por novos artistas, programación cultural e mellora da oferta turística.

Será novamente na Escola Laica (Casa da Cultura) do Concello de Cabanas, ás 19:00 horas, actuando a CORAL POLIFÓNICA AIRIÑOS DA CAPELA. Será un concerto no que interpretarán temas compostos específicamente para coro, así como outros temas musicais con arranxos feitos específicamente para adaptalos a música coral. O repertorio será maioritariamente en galego, aínda que se interpretarán tamén algunhas pezas de músicas do mundo.

Agardamos contar coa súa presenza.

Saúdos

[ES]

Este sábado 23 de septiembre tenemos la última actuación incluida en la Red Dinamiz-ARTj, un programa del Instituto para la Transición Justa (ITJ) a través de la Fundación Ciudad de la Energía (CIUDEN) que pretende generar una oferta cultural amplia en los municipios afectados por el proceso de cierre de instalaciones en zonas de Transición Justa. Este programa aúna demanda cultural local, actuaciones y actividades artísticas ofrecidas por jóvenes artistas, programación cultural y mejora de la oferta turística.

Será nuevamente en la Escuela Laica (Casa de la Cultura) del Ayuntamiento de Cabanas, a las 19:00 horas, actuando la CORAL POLIFÓNICA AIRIÑOS DA CAPELA. Será un concierto en el que interpretarán temas compuestos específicamente para coro, así como otros temas musicales con arreglos hechos específicamente para adaptarlos a la música coral. El repertorio será mayoritariamente en gallego, aunque se interpretarán también algunas piezas de músicas del mundo.

Esperamos contar con su presencia.

Saludos

Cartel Airiños da Capela

Share.

Comments are closed.