Axenda para esta semana: Música

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

[GL]

Este sábado temos outra actuación incluída na Rede Dinamiz_ARTj, un programa do Instituto para la Transición Justa (ITJ) a través da Fundación Ciudad de la Energía (CIUDEN) que pretende xerar unha oferta cultural ampla nos municipios afectados polo proceso de peche de instalacións en zonas de Transición Xusta. Este programa agrupa demanda cultural local, actuacións e actividades artísticas ofrecidas por novos artistas, programación cultural e mellora da oferta turística.

Este sábado 16 de setembro de 2023, na Escola Laica (Casa da Cultura) do Concello de Cabanas, ás 19:00 horas, actuará o grupo GALIFUNK BRASS, cuxa finalidade é formar parte da cultura musical do país, dando un punto de vista diferente ao estilo de música ao que se adoita asociar a súa formación instrumental. Apostando sempre polo bo gusto e por sorprender con temas que nunca se esperarían dunha agrupación destas características, ofrecen un espectáculo moi variado, interpretando temas onde predomina a improvisación, ritmos apegadizos, o virtuosismo e mesmo pequenas incursións ao rap.

Dende a Concellaría de Cultura intentamos ofertar á veciñanza unha ampla programación cultural, polo que esperamos que esta actuación sexa do seu interese.

 

[ES]

Este sábado tenemos otra actuación incluida en la Red Dinamiz-ARTj, un programa del Instituto para la Transición Justa (ITJ) a través de la Fundación Ciudad de la Energía (CIUDEN) que pretende generar una oferta cultural amplia en los municipios afectados por el proceso de cierre de instalaciones en zonas de Transición Justa. Este programa aúna demanda cultural local, actuaciones y actividades artísticas ofrecidas por jóvenes artistas, programación cultural y mejora de la oferta turística.

Este sábado 16 de septiembre de 2023, en la Escuela Laica (Casa de la Cultura) del Ayuntamiento de Cabanas, a las 19:00 horas, actuará el grupo GALIFUNK BRASS, cuya finalidad es formar parte de la cultura musical del país, dando un punto de vista diferente al estilo de música al que se suele asociar su formación instrumental. Apostando siempre por el buen gusto y por sorprender con temas que nunca se esperarían de una agrupación de estas características, ofrecen un espectáculo muy variado, interpretando temas donde predomina la improvisación, ritmos pegadizos, la virtuosidad e incluso pequeñas incursiones al rap.

Desde la Concejalía de Cultura intentamos ofertar a la población una amplia programación cultural, por lo que esperamos que esta actuación sea de su interés.

 

Share.

Comments are closed.