[GL]
Presentamos os eventos e actividades que teremos en Cabanas nesta semana, atentos!
Xoves 5
Ás 10.30h «Cinco ratiños de conto» será o contacontos que terá lugar con Bea Campos no local social de «As Viñas». Un evento dirixido á primeira infancia e familias.
Ás 11h Obradoiro «Recursos e axudas existentes nos coidados». Unha charla impartida polas nosas traballadoras sociais para orientar sobre aspectos básicos coma a dependencia, o respiro familiar, o alugueiro de materiais e distintos procedementos. Será na Casa da Cultura (Escola Laica) con aforo aberto e gratuíto.
Domingo 8
Ás 11h Torneo de Billarda no Piñeiral da Madalena. Unha nova edición da Liga Galega, Conferencia Noroeste. En caso de chuvia a proba trasládase ao Pavillón de Lavandeira.
[ES]
Presentamos los eventos y actividades que tendremos en Cabanas en esta semana, atentos!
Jueves 5
A las 10.30h «Cinco ratiños de conto» será el cuentacuentos que tendrá lugar con Bea Campos en el local social de «As Viñas». Un evento dirigido a la primera infancia y familias.
A las 11h Obradoiro «Recursos y ayudas existentes en los cuidados». Una charla impartida por nuestras trabajadoras sociales para orientar sobre aspectos básicos como la dependencia, el respiro familiar, el alquiler de materiales y distintos procedimientos. Será en la Casa de la Cultura (Escuela Laica) con aforo abierto y gratuito.
Domingo 8
A las 11h Torneo de Billarda en el Pinar de la Magdalena. Una nueva edición de la Liga Gallega, Conferencia Noroeste. En caso de lluvia a prueba se traslada al Pabellón de Lavandeira.