Domingo, Xuño 23

As novas do Concello no Whatsapp

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

[GL]

O Concello de Cabanas crea unha comunidade na rede social e de mensaxería Whatsapp no que comunicará os distintos avisos e noticias relacionadas co Concello.

Se ben existían grupos, esta comunidade permitira agrupar e simplificar nun mesmo lugar as distintas conversas e mensaxes, cun límite de usuarios moito máis grande ca o actual.

Podes engadirte escaneando o código BIDI adxunto neste artigo ou premendo a seguinte ligazón:

Añadirme á comunidade Whatsapp

Lembra que no teu móvil podes configurar os axustes de privacidade, podendo ocultar o teu teléfono para as persoas que non te teñan engadido na súa axenda de contactos.

 

[ES]

El Concello de Cabanas crea una comunidad en la red social y de mensajería Whatsapp en la que comunicará los distintos avisos y noticias relacionados con el Concello.

Si bien existían grupos, esta comunidad permitirá agrupar y simplificar en un mismo lugar las distintas conversaciones y mensajes, con un límite de usuarios muchos más grande que el actual.

Puedes añadirte escaneando el código BIDI adjunto en este artículo o pulsando en el siguiente enlace:

Añadirme a la comunidad Whatsapp

Recuerda que en tu móvil puedes configurar los ajustes de privacidad, pudiendo ocultar tu teléfono para las personas que no te tengan añadido en su agenda de contactos.

 

Share.

Comments are closed.