O Concello de Cabanas informa de que está aberto o prazo para solicitar ou renovar as tarxetas de residentes, unha acreditación que permite á veciñanza aparcar nas zonas delimitadas para tal fin, situadas no Paseo da Madalena e diante do Centro de Saúde.
As persoas que desexen renovar a tarxeta de residente, ou solicitala por primeira vez, deberán presentar a solicitude no Rexistro Municipal, preferentemente por vía electrónica a través da Sede Electrónica, accesíbel desde esta mesma páxina web.
Documentación a presentar
As persoas interesadas en solicitar a renovación ou unha nova tarxeta de residente deberán acompañar dita solicitude cuberta da seguinte documentación.
Para RENOVACIÓNS:
- Número de tarxeta anterior
- Copia do último recibo do seguro
- Rodaxe
Para NOVAS SOLICITUDES:
- Copia do último recibo do seguro
- Rodaxe
- Copia da ficha técnica da ITV
- Copia do permiso de circulación
Tramitación
- En liña (opción preferente). Acceder á Sede Electrónica > Infraestrutura viaria > Solicitude de Tarxeta de Aparcadoiro para Residentes en zonas de Estacionamento Limitado.
- Presencialmente. Cubrir e entregar a instancia, xunto coa documentación requirida, no Rexistro os luns, mércores e venres en horario de apertura.