A Oficina de Información Turística e o CIMM reabren as portas

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

[GL]

O Concello de Cabanas reinicia dende hoxe a atención ao visitante na Oficina de Información Turística, situada no parque do Areal, atendendo xa ás primeiras persoas que pasaron por alí. Ademáis, o Centro Interpretativo do Medio Mariño poderá ser visitado, solicitando o seu acceso na propia Oficina de Información Turística, anexa a esta instalación.

Desde este punto de información turístico atenderase aos visitantes de Cabanas, achegando información sobre os recursos, servizos e actividades que o concello ofrece. Ademais, ao situarse no paso do Camiño Inglés, será punto de referencia para as persoas que se achegan facendo o Camiño de Santiago e grupos de peregrinos.

A Oficina de Información Turística estará aberta durante 4 meses e medio en horario de mañás.

Este servizo de atención e información turística ten un custe total de 14.783,17€ e está financiado na súa totalidade por unha subvención solicitada polo concello á Deputación da Coruña.

[ES]

El Concello de Cabanas reinicia desde hoy la atención al visitante en la Oficina de Información Turística, situada en el parque del Arenal, atendiendo ya a las primeras personas que pasaron por allí. Además, el Centro Interpretativo del Medio Marino podrá ser visitado, solicitando su acceso en la propia Oficina de Información Turística, anexa a esta instalación.

Desde este punto de información turístico se atenderá a los visitantes de Cabanas, dando información sobre los recursos, servicios y actividades que el concello ofrece. Además, al situarse en el paso del Camino Inglés, será punto de referencia para las personas que se acerquen haciendo el Camino de Santiago y grupos de peregrinos.

La Oficina de Información Turística estará abierta durante 4 meses y medio en horario de mañanas.

Este servicio de atención e información turística tiene un coste total de 14.783,17€ y está financiado en su totalidad por una subvención solicitada por el concello a la Deputación da Coruña.

Share.

Comments are closed.