Noticias

El Concello conmemorará el Día del Libro regalando a vecinos y vecinas 200 ejemplares
  • Mércores, 17 Abril 2019

La edil de Cultura, Elena Arias, explica que de este modo el Concello se suma a la campaña de la Diputación “Libros para Sermos Libres”

Cabanas, 17 de abril de 2019. El Ayuntamiento de Cabanas, a través de la Concejalía de Cultura, informa a vecinos y vecinas de que el martes 23 de abril, con la conmemoración del Día del Libro, llevará a cabo la campaña Libros para Ser Libres, campaña promovida por el Área de Cultura de la Diputación de A Coruña, comenzada hace dos años.

O Concello conmemorará o Día do Libro agasallando á veciñanza con 200 exemplares
  • Mércores, 17 Abril 2019

A edil de Cultura, Elena Arias, explica que deste xeito o Concello súmase á campaña da Deputación “Libros para Sermos Libres”

Cabanas, 17 de abril de 2019. O Concello de Cabanas, a través da Concellería de Cultura, informa á veciñanza de que o martes 23 de abril, coa conmemoración do Día do Libro, levará a cabo a campaña Libros para Sermos Libres, campaña promovida pola Área de Cultura da Deputación da Coruña, comezada hai dous anos.

O Concello de Cabanas abre a inscrición para participar na ruta Irís-Valedoso
  • Martes, 16 Abril 2019

Terá lugar o sábado 27 de abril, guiada e gratuíta

Cabanas, 16 de abril de 2019. O Concello de Cabanas vén de abrir o prazo de inscrición para tomar parte nunha nova ruta de sendeirismo. Nesta ocasión, celebrarase o sábado 27 de abril e cubrirá os lugares de Irís e Valedoso. Aínda que é gratuíta, precísase de inscrición previa e debe formalizarse, antes do día 25, no departamento municipal de Deportes (cultura@cabanas.gal; teléfono 981 49 59 59 ext 3 ou de forma presencial na pranta baixa da casa consistorial).

La propuesta culinaria del Local Social de Laraxe, la preferida de la clientela en la cuarta edición del “Tapeando Cabanas”
  • Xoves, 11 Abril 2019

La entrega del galardón tendrá lugar el miércores 17 de abril a las 18 h en el local ganador

Cabanas, 11 de abril de 2019. El Local Social de  Laraxe se convertía este año en el establecimiento hostelero con la propuesta  culinaria  más valorada por los participantes en el  certamen gastronómico “Tapeando Cabanas”, que  promueven la Concejalía de Turismo y el sector  hostelero.

Páxinas